Wednesday, May 14, 2008

Intro

Assalamualaikum....

Salam perkenalan, pendahuluan, pemulaan....kepada kawan-kawan yang masih kenal, ingat kat aku, dan tak lupa kepada yang terlupa atau mungkin tak pernah tau. Aku tengah kemas rak buku dalam bilik aku, bila dengan tak sengaja, jatuh album yg lama nie kat depan aku. selepas membelek-belek gambar yang ada, teringat citer lama.engkorang pon ntah ape khabarnya sekarang aku tak tau.Jadi, dengan mase yang terluang, aku scan gambar-gambar nie dan aku letakkan di sini, untuk berkongsi dengan kawan-kawan.Rasenye takder yang terlalu "MENDEDAHKAN" untuk ditapis. kalao korang nak tambah gambar lain, aku alu-alukan.gambar terkini, korang, suami isteri, anak-anak. dan yang penting, at least bagi la nombo tepon untuk dikontek.

Harapan, kalau kawan-kawan ader tengok, korang pon akan teringat balik zaman manis masa belaja di suatu tempat di Sura Hujung dahulu.

No comments: